pátek 15. listopadu 2013

Recenze MUA rtěnky za libru/ £1.00 Lipstick by MUA review

Ahoj. Konečně tu máme pátek a já se rovnou vrhnu na další recenzi. Upřímně, přemýšlela jsem, jestli ji zařadím do oblíbenců nebo spíše do odpadu, ale nakonec jsem se rozhodla pro oblíbence a hned vám povím proč :) 

Rtěnka stojí jednu libru (tzn. +- 30 Kč).. Za tuhle cenu u všech odstínů z této řady získáte rtěnku v hezkém balení, jejíž součástí je kalíšek extra produktu navíc, který se lehce vyklopí v dolní části rtěnky. Dokonce kvalita a pigmentace je vzhledem k ceně neuvěřitelná, ALE musíte si vybrat správný odstín.. Tak tak.. odstín 13 naprosto zbožňuju, jedním tahem získám neuvěřitelně krásnou sytou červenou s odstínem do oranžova, která (zvláště po zafixování) vydrží bez problému několik hodin a zároveň rty nepřesušuje. Je to velký konkurent mé oblíbené Kate Moss od Rimmelu. 

Naopak naprosto šílený a pro mě téměř nepoužitelný je odstín 5. Je to taková jemná růžovka prapodivné konzistence s obrovským množstvím třpytek. Je možné, že si najde pár oblíbenců, ale mě zklamala a znovu bych si ji nepořídila. Nevidím na ní, kromě ceny, žádná pozitiva a brzy skončí v kufříku mé 5-ti leté ségry :D

Tady nebo zde se můžete podívat na zahraniční recenze a ukázky jiných odstínů, snad vám pomohou ve výběru :) Každopádně až budu objednávat MUA znovu, ráda zkusím další odstíny, především z jejich nové MATTE kolekce, která vypadá suprově. A na závěr? Doporučuji, ale vyvarovala bych se odstínům s třpytkami, pro jistotu :) 
















Jaké máte vy zkušenosti s MUA rtěnkami nebo jinými produkty od této značky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat