pátek 21. února 2014

Recenze krému Excipial U Lipolotio

Ahoj! :) Po dlouhých a vyčerpávajících recenzích přináším jen krátký tip na skvělý krém z lékárny. Jedná se o Excipial U Lipolotio, který kupuji v 200 ml balení v lékárnách Dr Max za krásných 119 Kč. Jedná se o velmi hydratační krém vhodný i pro velmi citlivou pleť. 

Můžete ho používat jak na pleť, tak i na tělo. Já ho používám každé ráno i večer na vyčištěnou pleť a jsem s ním moc spokojená. Po různých experimentech s mnoha přípravky jsem se k němu opět vrátila a pleť se mi zase konečně lepší. Doporučila bych ho pro všechny typy pleti, kromě té hodně mastné- na tu by byla lepší modrá verze, jejíž konzistence je mnohem lehčí. Mám hodně citlivou pleť a excipial můžu bez obav nanášet i na oční okolí a oči, zatímco, když jsem se například jen opěvovanou Mixou na citlivou pleť přiblížila k očím, celé okolí mi neskutečně zčervenalo a pálilo. A jen dodám, že se rozhodně nemusíte bát používat tento krém před nanesením makeupu, protože pod ním nedělá žádnou neplechu a nedrolí se :)








Žádné komentáře:

Okomentovat