pátek 18. dubna 2014

RanDOMArt focení s Janisem Otepsem

Krásný páteční večer :) Před dvěma týdny jsem líčila a česala krásnou Nelu při příležitosti focení kolekce modelů RanDOMArt s úžasným fotografem Janisem Otepsem. Zde můžete nalézt jeho blog a podívat se na další jeho práci. 



















Jako první look jsem vytvořila Nele něžné princeznovské vlny a makeup ve stylu 80.let a hippies stylu. V průběhu focení jsem u obličeje upletla modelce francouzský cop podél tváře, kterou jsem jemně vykonturovala a obočí jen jemně zvýraznila. Jako podklad a zároveň pomocníka při konturování jsem zvolila paletku MAT makeupů od Maqpro a na korekci nedokonalostí mi skvěle posloužil Dermacol cover. Největší důraz byl ovšem kladen na líčení očí. Jako podklad jsem použila tyrkysové krémové oční stíny ColorTattoo od Maybelline v odstínu "Turquoise forever" (recenze zde). Na ten jsem stínovala oko pastelovými očními stíny z paletky od MUA v odstínu "Pretty pastels" (recenze zde). Důležitým krokem byla aplikace bílé jumbo tužky Jordana do vnitřní linie oka, která oči zvětšila, projasnila a ještě více přidala modelce na nevinnosti. Řasy jsem jen lehce zvýraznila černou řasenkou Stage. Rty byly nalíčeny velmi přirozeně, pouze jsem je poťupkala korektorem (abych stáhla modelčinu přirozenou barvu rtů) obtáhla oblíbenou konturkou od Jordany v odstínu "Latte" a přidala narůžovělou, matnou rtěnku. Nakonec jsem aplikovala už jen MUA lesk na rty (zde). Tvářenku jsem zvolila v korálovém odstínu a na rozjasnění vnitřních koutků a lícních kostí jsem využila perleťového pigmentu ve světlém odstínu. Na některých fotkách si můžete všimnout přidaného růžového stínu ve vnitřních koutcích očí, čímž jsme výsledný efekt líčení trošičku změnili.  









Toto líčení jsem jen trošku ztmavila, vlasy narovnala a vznikl tak odlišný, mnohem výraznější sexy finální vzhled. Obočí jsem ještě více vyplnila hnědým, matným stínem a do vnitřních linek oka jsem nanesla černou kajalovou tužku na rty. Linii řas jsem ještě trošku více vystínovala matným černým stínem, čímž jsem zároveň i krémovou tužku zafixovala, aby se nehnula z místa- přeci jen, líčení muselo hodně vydržet, protože se fotilo po celé Praze :) Rty i tvářenka zůstaly stejné jako u výchozího looku. 








RanDOMArt kolekce
Makeup a vlasy: Simona Havlovcová
Modelka: Nela Friebová
Fotograf: Janis Oteps

2 komentáře:

  1. slečna má i úplně boží odstín vlasů. Dalo by se zjistit, co je to za odstín + značka? Nebo jsou od kadeřníka? :) Líčení je dokonalé :) předem dík

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Barvu vlasů má Nela krásnou a je to její přírodní barva :)

    OdpovědětVymazat