středa 9. dubna 2014

Recenze linek ve fixu FabuLiner od Jordany/ FabuLiner by Jordana review

Krásný večer všem :) Po delší době přicházím s rychlou recenzí, tentokrát na oční linky ve fixu od americké dekorativky Jordana. Koupila jsem je zde a jejich cena je 79 Kč. Cena je to určitě přívětivá, ale ani tak bych si je znovu nepořídila. Osobně je vůbec nemůžu bohužel doporučit. Nevyhovují mi barevnou intenzitou ani výdrží. Mám citlivé, často slzící oči a tyto linky nejsou ty, na které bych se spoléhala, když potřebuji dlouhotrvající linku. Jediné, na co jsou dle mého názoru využitelné, je jemňoučká linka mezi řasy na jejich zahuštění, klidně i na spodní linku, protože barva je spíše šedá, než černá. Jak můžete vidět na fotce, test odolnosti obstály celkem slušně (dřela jsem ji opravdu silně), ale po styku s vodou se ihned začali rozpouštět a nezbylo z nich téměř nic. 

+
cena
hrot, se kterým se celkem dobře pracuje, ale na mě moc tvrdý a ne moc příjemný na oku
-
nevoděodolné a rozmazávají se
barva není intenzivní, je to spíše tmavě šedá než černá





 linky před testem :)

zleva: linka bez záteže, linka silou třená a linka po kontaktu s kapkou vody

Žádné komentáře:

Okomentovat