neděle 29. června 2014

Paletka primerů od Sleeku/ Primer palette by Sleek review

Krásnou neděli všem :) O Sleeku se poslední dobou často mluví, a to povětšinou velmi pozitivně. Já bych vám dnes ale chtěla představit výrobek, který se jim, podle mě, vůbec nepovedl. Sleek je lehce k dostání i na naších českých e-shopech, já ho kupuji zde. Legendární jsou zejména jejich paletky stínů a paletky tvářenek a bronzerů, které jsou skvěle pigmentované, jemně mleté a za velmi příznivé ceny.

Nyní k recenzovanému produktu. Jedná se o paletku "primerů", tedy podkladů pod oční stíny. Paletka obsahuje 12 barev a zakoupit ji můžete okolo 200 Kč. Je v krásném, pevném černém balení a obsahuje i velké zrcátko. Barvy jsou krásné s fajn pigmentací, textura je také příjemně krémová. Problém ovšem přichází s otázkou trvanlivosti na víčku. Účel takovýchto bází je zvýraznit barvu následně aplikovaného sypkého stínu a prodloužit jeho trvanlivost, čehož jsem se bohužel ani za mák nedočkala. Naopak. Mám víčka spíše sušší a stíny mi dobře drží i bez jakéhokoliv podkladu. Jakmile ale nanesu stíny na nějakou z bází z této paletky, stíny mám zaručeně slité během pár minut. V případě jejich použití jako krémové oční stíny byly slité téměř okamžitě.

Abych to shrnula, vůbec nechápu smysl, s jakým Sleek pustil paletku na trh. Zatím jsem neobjevila žádný spolehlivý způsob jejich využití. Určitě ji nedoporučuji, místo toho bych raději zakoupila krémové oční stíny Color Tattoo od Maybelline v barvách, které potřebujete, i když to samozřejmě vyjde celkově mnohem dráž.










Žádné komentáře:

Okomentovat