neděle 8. února 2015

Fashion story v OC Šestka

Hezký den! :) Měla jsem tu čest líčit a česat nádhernou Helenu na focení fashion story v obchodním centru Šestka. V tomto článku bych vám chtěla ukázat několik výsledných fotek, ze kterých jsem nadšená. Fotografkou byla skvělá Míša Slaníková.
Jako první look jsem zvolila denní, téměř nahé líčení spolu s jemně vlnitými vlasy. Následovně jsem oči ztmavila a na rty jsem nanesla výraznou růžovou konturku i rtěnku. Barva očních stínů krásně zvýraznila zeleň v Helenčiných nádherných očích. K tomuto líčení a stylu se náramně hodil ležérní rybí cop. Focení jsme zakončily výrazným nalíčením očí i rtů. Poslední look nádherně dokončily krajkové rukavice, elegantní černé šaty a peří ve vlasech.Vlasy jsme upravily do hladkého drdolu.




















Žádné komentáře:

Okomentovat